همه دچار اشتباه می شوند

همه دچار اشتباه می شوند

 داستانی جالب از برخوردتوماس جی واتسون تاجر آمریکایی با معاونش:

روزی او معاون جوانش را که حدود ده میلیون دلار از هزینه های شرکت برای توسغه خطوط تولیدی جدید صرف کرده بود را به اتاقش فرا خواند در حالی که این طرح با شکست رو برو شده بود.معون به محض ورود به اتاق رییس بیان کرد: من اطمینان دارم که شما تصمیم به اخراج من گرفته اید فقط از شما میخواهم که تأسف من را بپذیرید ومن بدون هیچ گله وشکایتی از اینجا می روم.

مدیر بعد ازشنیدن این حرفها به او گفت: اخراجت کنم؟!!چرا؟!!من دقیقا ده میلیون دلار برای آموزش وحرفه ای شدن تو سرمایه گذاری کردم .اکنون از تو می خواهمتا در مورد مأموریت بعدی با تو خرف بزنم شما باید به این امر مهم واقف باشید که حتی بهترین وشایسته ترین افراد نیز اشتباه می کنند در اینگونه مواقغ دقت وتوجه خودتان را در کنترل خسارت و انجام اقدامات مفید برای دستیابی به آینده مفید وکارآمد معطوف کنید.نفس عمیقی بکشید ودیگر آن راه وروش را که به خطا واشتباه منتهی شد دنبال نکنید.

اشتباه کلید حل وفصل موفقیت آمیزی است که باید در هر شغلی وجود داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 5:36 ] [ tahere ]
[ ]